torsdag den 17. februar 2011

kreative tider og indkøb

Hej alle der læser med her;)

Den står jo stadig på stor produktion af ting til bazaren;)
der er flettet mange tasker, lavet skønne ugler - fugle til vinduerne og smukke armbånd.
og jeg er pt igang med endnu to billeder;)

derudover vil jeg gerne igang med syprojekter som suttekæder, flagranker og frugtposer (min skønne dreng mangler en) men men men den MØG maskine jeg har driller i tråd både den ene og den anden, nålen er knækket og den er bare ikke samarbejdsvillig - så ser frem til dagen i morgen hvor Jeanette en skøn pige (tjek hendes blog prikker og striber) kommer og belære mig om syteknikker og ikke mindste min maskine;)

Har forresten været til legetøjslagerssalg med lækre træ sager - fandt nogle skønne ting - lover der snart kommer billeder af det;)
derudover har jeg købt lækkert papir både til det ene og det andet, her kommer også billeder meget snart;)

weekenden bringer på meget, desværre ikke krea tid - men spisning med et hold dejlige venner og søndag skal Albert og mor lege med Anne og Kasper og senere til tøjparty med børnetøj - spændende:)

Bonus er vi overnattet hos momor og morfar og ikke at forglemme Berta - noget mindstemanden ser frem til;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar