tirsdag den 15. marts 2011

Travlhed i det lille hjem;)

Puhaaa;) Tiden flyver og jeg har TRAVLT;)
Mit i alt mit syning (nyeste hobby) er der jo nogle ting, der BARE skal være færdig til den 2 april, hvor jeg har en stand til bazar i viborg;)
men desværre er min dårlige og alt for billige symaskine afgået ved døden!!! what to do??? låner en fantastisk singer fra 1973 - den syer jo som en DRØM!!!
så nu er der sket det at jeg surfer nettet tyndt for symaskiner og bedømmelser af disse for lige netop at finde den maskine jeg har brugt for;)
nogle der kan hjælpe?
MINE BEHOV:
 - jeg vil super gerne sy børnetøj til eget forbrug;)
- frugtposer, sutteposer, suttekæder osv
- tilbehør til børn
- fine ting til hjemmet;)
Nogle der kan anbefale en god symaskine, der ikke strejker hver anden dag?
jeg er jo stadig nybegynder - så en udførlig vejledning og nem trådning er et most;)
jeg kigger på en pfaff hobby 1142 nogen der kender den?

http://www.symaskinen.dk/ Her er en masse lækre maskiner og også den jeg har i min kikkert;)

Nå det var lidt om mit problem herhjemme;)
på jobbet er der travlt - det giver til tider sved på panden, lange dage og den EVIGE dårlig samvittighed til ens skønne barn om de lange dage i institution;(

foråret titter frem derude - det giver lyse tider, lyse morgner og lyse aftner og et generelt lysere syn på tilværlsen ELSKER DENNE TID

nå det var en lille update derfra og hvad det kunne blive til inden jeg vil finde mig tilrette i sofaen;)

jeg har en del billeder - jeg flasher en anden dag men SNART

GOD AFTEN TIL ALLE HERFRA DET LILLE HJEM;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar