onsdag den 25. januar 2012

En dejlig dag:)

Dagen idag er bestået af en tur i svømmehallen som altid til utrolig stor glæde for mindste manden:)
Derefter gik turen på mac d endnu engang lige i Alberts ånd:)
Jeg har brugt aften på lidt arbejde efterfulgt af surfing på nettet, her har jeg nu fundet det stof jeg skal have indkøbt til nye projekter:)
bla flag ranker til begge børneværelser, patchwork sengetøj og tæppe til baby, et par suttekæder og nogle frugt poser - symaskinen har haft stilstand alt alt for længe, så nu skal den støves af og i brug igen:)
Derudover går jeg og overvejer et forsøg på en hjemmelavet pusletaske jeg har set en diy af på en anden blog:)

God aften derude, min er ved at være slut og dynerne kalder:)

En tanke sendes til vores farmor-olde, der ligger på hospitalet med en kraftig lungebetændelse, vi håber hun kommer sig og snart er frisk igen <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar